Facebook Pixel

Retour, Ruilen en Klachten

Ruilen

Uiteindelijk kan het altijd zo zijn dat u niet tevreden bent over een door uw gekocht artikel. Natuurlijk kan een artikel dan eenvoudig worden geruild voor een andere maat, een andere kleur en/of een ander artikel. Dit kan eenvoudig en snel bij Stockings To Go Beenmode.

Een door u gekocht artikel kan altijd geruild worden onder de onderstaande voorwaarden:
- Binnen 14 dagen na afleverdatum.
- Het artikel zal met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat met labels en verpakking aan Stockings To Go geretourneerd worden. Vanuit het oogpunt van hygiëne kunnen wij geen geopende beenmode verpakkingen retour accepteren.

Ruilen gaat als volgt:
Indien mogelijk ontvangen wij graag vooraf bericht via een mail naar info@stockingstogo.nl met als onderwerp: 'ruilen' en het 'ordernummer'. U mag ons natuurlijk ook eerst bellen voor advies.
Vermeld in deze mail het betreffende artikelnummer, de reden van ruilen en het door u gewenste artikel om terug te ontvangen.
Graag ontvangen wij de retourzending bij voorkeur terug in de originele doos/ envelop van Stockings To Go Beenmode.

U stuurt de retourzending naar onderstaand adres:
Stockings To Go Beenmode
Graanvelden 5
5685 JK Best
Nederland

U ontvangt het geruilde artikel binnen 2 werkdagen retour, indien op voorraad en zonder verzendkosten.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via info@stockingstogo.nl of telefonisch via +31 (0)6 20 62 27 97.

Retourneren en GELD TERUG GARANTIE - Afkloelingsperiode

Mocht een artikel niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kan dit eenvoudig worden geretourneerd. Dit kan eenvoudig en snel bij Stockings To Go Beenmode. U krijgt daarna het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug.

Een door u gekocht artikel kan altijd teruggestuurd worden onder de onderstaande voorwaarden:
- U annulleert uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst (dit mag zonder opgave van  reden). Na de annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product  retour te sturen. 
- Het artikel zal met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat met labels en verpakking aan Stockings To Go geretourneerd worden. Vanuit het oogpunt van hygiëne kunnen wij geen geopende beenmode verpakkingen retour accepteren.

Retourneren gaat als volgt:
Indien mogelijk ontvangen wij graag vooraf bericht via een mail naar info@stockingstogo.nl met als onderwerp: 'retour' en het 'ordernummer'. U mag ons natuurlijk ook eerst bellen voor advies.
Vermeld in deze mail het betreffende artikelnummer, de reden van retourneren. Dit omdat wij altijd streven naar verbetering van onze webshop.
Graag ontvangen wij de retourzending bij voorkeur terug in de originele doos/ envelop van Stockings To Go Beenmode.

U stuurt de retourzending naar onderstaand adres:
Stockings To Go Beenmode
Graanvelden 5
5685 JK Best
Nederland

Binnen 5 werkdagen, na ontvangst van het door uw geretourneerde artikel, wordt het aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten, terugbetaald!
Kosten voor retourneren worden niet door ons vergoed.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via info@stockingstogo.nl of telefonisch via +31 (0)6 20 62 27 97.

Klachten

Stockings To Go Beenmode doet haar uiterste best om een perfect product te leveren met de daarbij behorende service.
Mocht het desondanks dat toch voorkomen dat u niet tevreden bent over een geleverd product, de afhandeling of onze service dan kunt u dit melden via een email naar info@stockingstogo.nl.

Binnen 24 uur zullen wij u klacht in behandeling nemen en u hiervan op de hoogte stellen. Samen met u als klant zoeken wij dan naar een passende oplossing voor het probleem.
Houdt u bij de klacht wel rekening met het feit dat de producten volgens voorschriften zijn gedragen en gewassen. Indien dit niet is gebeurd wordt de klacht ongegrond verklaard.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.